NOU CONTE !!!!



Per fi ja tenim un nou conte! Ha arribat a principis d'abril i és una festa de llibres i meravelloses il·lustracions. Us en faig cinc cèntims...

"Ha arribat la primavera i amb ella una festa molt especial que Víctor i Blanca visiten per primera vegada: la Fira del Llibre. Hi van d’excursió amb la família i entre dinosaures, pirates i fades els dos germans troben el conte que més els agrada".

Després de la seua lectura, xiquetes i xiquets voldran viure l'experiència de passar Un dia a la Fira del Llibre en viu!

Història i il·lustracions (Francesc Rovira) fan d’aquest llibre un regal ben màgic.

3 comentaris:

  1. Enhorabona! Josep, pel teu nou conte. El tinc a les mans i he quedat atrapada per la seua història. És senzilla i quotidiana. Crec que pot ser molt estimulant per als seus lectors i lectores.
    Les il·lustracions super simpàtiques!
    Isa

    ResponElimina
  2. Hola,
    Soc Hugo i em vas firmar el llibre en la Fira.M´ha agradat molt el llibre i vaig a escriure el meu conte.
    Adeu

    ResponElimina
  3. Hola Hugo i Isa. Isa, no t'havia contestat a través del Bloc (sí personalment), gràcies pel teu seguiment i la teua il·lusió. Quede per escrit!)
    I Hugo, nou lector, la Fira és això, un punt de coneixença i trobada fantàstica. Estic molt content que ho hages passat d'allò més bé, i encara ho estic més si escrius el teu propi conte! Faràs feliç a qui li'l contes. Ah, i no oblides els dibuixos!!!
    Una abraçada gran!

    ResponElimina