Per a sucar-hi pa!

Enguany ha estat la primera Fira del Pau (i de l'Àgueda) i aquest em fa arribar un escrit que vull mostrar-vos:
"Em diuen Pau Grau Estrelles i estic fent 3r curs de Primària a l'Ausiàs March d'Albalat de la Ribera i vaig a contar-vos el meu dia a la Fira del Llibre. El dissabte 24 d'abril vaig anar amb la meua cosina Àgueda i els meus tios David i Laura a la Fira del Llibre.. Com que no hi havia estat mai em feia molta il·lusió d'anar. De matí, la mare de David i Josep, Isabel Mingo, va presentar el conte de les Formigues Pica, Tica i Mica que anaven a París. Els contes s'anomenaven Trobada a París i Cuina a París. Va ser molt divertit perquè en acabar van repartir flors i pegatines de les Formigues pastisseres. També em vaig comprar un llibre que es diu "la mascota que no existia" (ep Pau! fent publicitat de la competència?) i tracta d'un ocell volador. M'ho vaig passar molt bé i després de la Fira (que sé que vau jugar a la gespa i tot) vam pujar en un tren que va per baix de terra i vam anar amb tota la família de David (Pepe, Isabel, Josep, Enri, David, Laura, Àgueda i jo) a un bar a dinar. Espere anar-hi l'any que ve i llegir molts contes.
Mel!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada